Kiedy dobrze jest poprosić o informację zwrotną?

 Strona główna / Meble biurowe / Kiedy dobrze jest poprosić o informację zwrotną?

Kiedy dobrze jest poprosić o informację zwrotną?

Skupiamy się tak bardzo na tym, kiedy otrzymujemy informację zwrotną, dobrą lub złą, ale czy jest to pozytywny krok, aby faktycznie poprosić o informację zwrotną w pierwszej kolejności?

Jak najbardziej!

Sporadyczne proszenie o informację zwrotną oznacza, że chcesz się doskonalić i uczyć. Pokazuje to Twojemu przełożonemu, że nie jesteś tylko kimś, kto chce się zadowolić i siedzieć przy biurku przez cały czas. Pokazuje, że chcesz być lepszy i że chcesz być najlepszą wersją siebie, jaką możesz być.

Nie oznacza to jednak, że powinieneś cały czas prosić o informację zwrotną.

Kiedy więc jest dobry moment, aby poprosić o informację zwrotną?

Po dużym projekcie

Jeśli właśnie zakończyłeś duży projekt, jest to idealny moment, aby porozmawiać z przełożonym i poprosić o informację zwrotną. Pamiętaj jednak, że informacja zwrotna może być zarówno pozytywna, jak i negatywna! Możesz nie otrzymać odpowiedzi, której oczekujesz i musisz być przygotowany na wszelkie komentarze, które pojawią się na Twojej drodze. Na stronie oczywiście, a wysokiej jakości wysokiej jakości menedżer wie, jak przekazać informację zwrotną we właściwy sposób, a wszystko, co usłyszysz, powinno być sformułowane tak, aby pomóc Ci się poprawić. poprawić, jeśli tego potrzebujesz.

Zaplanuj spotkanie ze swoim menedżerem, usiądź przy meblach w sali konferencyjnej i zapytaj, czy jest coś, co według nich mogłeś zrobić inaczej lub lepiej. Oczywiście, nie wchodź tam i nie pytaj o wszystko, co zrobiłeś dobrze, ponieważ nie ma tam zbyt wiele do nauczenia się!

Po rozpoczęciu czegoś nowego

Jeśli niedawno powierzono Ci nowe obowiązki, warto poprosić o informację zwrotną na temat tego, jak się sprawy mają po kilku miesiącach. W ten sposób pokażesz, że zależy Ci na jak najlepszym wykonaniu tego nowego zadania i że chcesz wiedzieć, czy są jakieś sposoby, aby zrobić to lepiej.

Może się okazać, że kierownik jest całkowicie zadowolony z tego, jak sobie radzisz, a w takim przypadku otrzymasz pozytywną informację zwrotną i poczujesz się świetnie. Nie należy jednak popadać w samozadowolenie - nikt nie jest doskonały i zawsze istnieją różne drogi do wykonania zadania. Zawsze szukaj ulepszeń i zadawaj trudne zadawaj trudne pytania, aby poprawić swoje wyniki i zwiększyć umiejętności.

Podczas oceny lub przeglądu rozwoju pracowników

To jest łatwe, ponieważ oceny lub przeglądy rozwoju pracowników to miasta informacji zwrotnej. To właśnie wtedy Twój przełożony powie Ci, jak jego zdaniem sobie radzisz, co robisz dobrze i co jego zdaniem mógłbyś poprawić. Jeśli jest jakieś konkretne zadanie, na temat którego chciałbyś uzyskać informację zwrotną, jest to dobry moment, aby o to zapytać.

Pamiętaj jednak, że oceny i raporty oceniające służą również do określania potrzeb szkoleniowych i pytania o kursy, na które chciałbyś pójść. Możesz połączyć te dwa elementy i zapewnić sobie dostęp do przyszłych możliwości nauki w celu dalszego rozwoju.

Prośba o informację zwrotną jest pozytywna, ponieważ pokazuje przełożonemu, że jesteś chętny i gotowy do poprawy, jednak, musisz również wziąć pod uwagę to, co mówią i poważnie podejść do swojej chęci poprawy. Nie wystarczy tylko poprosić o informację zwrotną, aby wyglądać dobrze, trzeba jej wysłuchać, wziąć ją pod uwagę i wyciągnąć z niej wnioski, aby naprawdę pokazać swoją jakość jako pracownika przy biurku.

Nawet jeśli twój menedżer ma do powiedzenia tylko dobre słowa, wykorzystaj to jako okazję, aby być może poprosić o więcej wyzwań w swojej pracy. Zawsze możemy poprawić nasze codzienne wyniki w pracy, wystarczy tylko trochę pogłębić i poszukać nowych sposobów na poszerzenie naszych umiejętności i wiedzy.